Geplaatst op: 4 september 2020

Gastheren/vrouwen van het Landschap: Meld je aan voor #2uurnatuur

IVN werkt tijdens deze zomer hard aan de herfstcampagne: #2uurnatuur Challenge. Vorig jaar was de #2uurnatuur Challenge een groot succes! Ruim 8.000 deelnemers gingen in oktober 2019 verschillende Challenges aan om de natuur te beleven: van een paddotrip tot dancing in the rain. Uit de deelnemersenquête bleek dat 68.3% van de respondenten een positief effect op de gezondheid heeft ervaren tijdens de opdrachten. Zij gaven aan zich meer uitgerust, energieker en ontspannen te voelen. Reden voor ons om ook aankomende herfst weer uitdagende Challenges te ontwikkelen.

Graag willen we jou, als Gastheer/vrouw van het Landschap, uitnodigen om hier aan mee te doen.

 

Doe je mee?

Meld je hier aan. Waarom is het leuk hier aan deel te nemen? 

  • Je doet mee aan een toffe landelijke campagne om mensen de natuur in te krijgen, bewust te maken van de impact van natuur en daarmee hopelijk een gedragsverandering te realiseren.
  • Je ontvangt wekelijks de Challenges in je mailbox.
  • Je krijgt een mooi, online & fysiek promopakket.
  • De eerste 100 Gastheren die zich aanmelden ontvangen een super leuke give-away voor hun gasten.
  • Door actief mee te doen hopen we een beweging op gang te krijgen – meer bezoekers in ons prachtige landschap en meer bezoekers bij de Gastheren.

Wanneer we deze beweging goed op gang brengen, zorgen we er met elkaar voor dat mensen zich bewust worden van de impact van natuur op hun gezondheid en de natuur blijven opzoeken, ook vanwege haar schoonheid natuurlijk!
Gebruik deze Challenge om jouw bedrijf nog beter op de “groene” kaart te zetten en om te laten zien dat je natuur belangrijk vindt! Zoek hierin, indien mogelijk, de samenwerking op met je collega gastheren in de regio.

#2uurnatuur Challenge en Gastheren en -vrouwen van het Landschap

We zijn op zoek naar gastheren die als actieve ambassadeur willen optreden voor deze toffe campagne en daarmee zijn gasten/bezoekers uitnodigt om 120 minuten per week in de natuur door te brengen. Dit doe je door het actief promoten van de campagne (bijv. via social media) En door zelf bijvoorbeeld passende activiteiten te organiseren of naar te verwijzen, krijgen jouw gasten en bezoekers de mogelijkheid om de Challenge te volbrengen.